Search
Close this search box

Titlul postului

Referent resurse umane

Descriere

DELTAMED, unul dintre cei mai importanți carosieri europeni de ambulanțe și vehicule speciale, își mărește echipa prin alăturarea unui coleg care va ocupa funcția de:

REFERENT RESURSE UMANE

 

  • Redactează contractele individuale de muncă și alte documente legale, creează, actualizează și arhivează dosarele de personal, asigurându-se că toate documentele necesare sunt complete și corect administrate;
  • Coordonează și administrează aspectele legate de angajarea și șederea angajaților străini, inclusiv obținerea și prelungirea documentelor necesare (permis de muncă, permis de ședere, vize), asigurând conformitatea cu legislația națională și internațională în vigoare;
  • Verifică rapoartele de pontaj generate din sistem (ERP – Asis RIA), și soluționeazș eventuale neconcordanțe sesizate;
  • Gestionează procesul de realizare lunară a pontajului intern, de la planificarea anuală a concediilor până la realizarea lunară a evidențelor pentru întocmirea statelor de plată;
  • Oferă suport colegilor în utilizarea sistemului de pontaj;
  • Oferă suport în procesul de angajare prin pregătirea documentației necesare pentru noii colegi și își aduce contribuția prompt în procesul de integrare;
  • La nevoie, comunică și transmite rapoarte/declarații/solicitări către instituții precum ITM, Casa de Pensii, ANOFM, conform cerințelor legale;
  • Contribuie la actualizarea, crearea și implementarea de proceduri, politici interne de personal, regulamente;
  • Menține constant colaborarea cu responsabilul SSM și coordonatorii de departamente, se asigură că fiecare post are fișa de risc actualizată;
  • Menține relația cu furnizorul de servicii medicale pentru controalele medicale obligatorii, organizează controalele medicale periodice;
  • Menține și se ocupă de actualizarea evidențelor avizelor de medicina muncii, gestionează procesul de înnoire pentru fiecare salariat – operare soft intern ERP;

 

Profilul candidatului

CERINȚE:

  • Studii universitare finalizate (ex. psihologie/resurse umane/științe economice sau specializări conexe);
  • Experiență profesională relevantă, min. 1-2 ani în domeniul resurselor umane;
  • Cunoștințe solide de legislație a muncii și reglementări privind relațiile de muncă, utilizare a programelor de gestiune a resurselor umane;
  • Cunoștințe bune operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Visio) și experiență de lucru cu instrumente/baze de date specifice;
  • Experiență dovedită și abilități avansate de gestionare a informațiilor, documentelor și datelor cu caracter confidențial, capacitate de a lucra cu termene limită, capacitate avansată de analiză și sinteză, atenție la detalii, capacitate avansată de gestionare a mai multor proiecte în mod simultan, planificare, stil de muncă autodidact, stil de comunicare centrat pe rezultat, colaborativ și asertiv în relația cu colegii;
  • Limba engleză: min. nivel mediu

Avantaj:

  • absolvirea unor cursuri de perfecționare în domeniul resurselor umane
  • experiență anterioară în companii cu specific producție/inginerie
  • experiență anterioară gestionare procese de angajare personal străin

Beneficii

  • transport asigurat spre și de la locul de muncă;
  • tichete de masă (35 lei/zi lucrată);
  • program de lucru fix (un singur schimb);
  • program intern work from home (12 zile/an);
  • prime și bonusuri pentru diferite ocazii (ex. Paște, Crăciun, 1 iunie, vacanță);
  • oportunități pentru dezvoltare profesională prin programe de învățare interne și externe;
  • 23 zile concediu de odihnă/an;
  • 1 zi liberă acordată cu ocazia zilei de naștere.